ساختارهای شرطی در برنامه نویسی | سایت یونیکا

مفهوم ساختارهای شرطی در برنامه نویسی

در سری آموزش های برنامه نویسی گلابی با مفاهیم برنامه نویسی آشنا می شوید. در این آموزش تصویری با مفهوم ساختارهای شرطی در برنامه نویسی اشنا خواهید شد. این آموزش به شما کمک می کند که کاربردهای ساختارهای شرطی رو به درستی در برنامه نویسی درک کنید. انواع ساختارهای شرطی if/else و switch/case هستند که کاربردهای تقریبا مشابهی دارن. در برنامه نویسی بیشتر از ساختار if/else استفاده میشه که در اینجا با کاربردهای این ساختار شرطی آشنا خواهید شد.

 

مفهوم ساختارهای شرطی در برنامه نویسی – فیلم 1


مشخصات فیلم آموزشی
تولید کننده: وب سایت استوایی
مدرس: محمدعلی زندی
حجم: 11 مگابایت
مدت زمان: 6:09 دقیقه
زبان:فارسی
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397

مفهوم ساختارهای شرطی در برنامه نویسی – فیلم 2


مشخصات فیلم آموزشی
تولید کننده: وب سایت استوایی
مدرس: محمدعلی زندی
حجم: 15 مگابایت
مدت زمان: 8:23 دقیقه
زبان:فارسی
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397

آموزش تصویری ساختارهای شرطی شامل چه مطالبی است؟

در ابتدا یک برنامه مشاهده می کنید که از شما می خواهد رمز عبور خود رو  دو بار وارد کنید. مشابه این نرم افزار رو در وب سایت ها در هنگام عضویت مشاهده کردید. تمام وب سایت ها برای بررسی اطلاعاتی که کاربر وارد کرده، از ساختارهای شرطی استفاده میکنن. در ادامه با کد برنامه نویسی این نرم افزار رو خواهید دید.

دیدن فیلم های آموزشی برنامه نویسی گلابی رو به تمام کسانی که قصد دارن برنامه نویسی رو درک کنن پیشنهاد می کنم. بخش بعدی این آموزش شامل توضیحات تکامل تری هست و همچنین با متغیرهای بولین شما رو آشنا خواهد کرد

 

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)