نرم افزار XPert چیست؟

آموزش نصب نرم افزار XPert

امروز در وب سایت یونیکا یک فیلم درباره‌ی آموزش نصب نرم افزار XPert براتون آماده کردیم. مهم ترین نکته در این آموزش که باید بهش توجه داشته باشید اینه که اگر نسخه 3 رو نصب کنید، دیگه نمی تونید نسخه های قدیمی تر رو نصب کنید. این فیلم آموزشی، بخشی از بسته آموزشی PeaxRay هست.





مشخصات فیلم آموزشی
تولید کننده: وب سایت یونیکا
مدرس: محمدعلی زندی
حجم: 11 مگابایت
مدت زمان: 3 دقیقه
زبان:فارسی
سطح: مقدماتی
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1396

متن فیلم آموزش نصب نرم افزار XPert

در این ویدئو می خوام نحوه نصب نرم افزار X’Pert Highscore Plus نسخه‌ی 3 رو بهتون آموزش بدم. کار خیلی ساده ای هست ولی چند مورد ایمیل از دوستان دریافت کردم که درخواست داشتن این آموزش رو توی سایت یونیکا قرار بدم.

مرحله‌ی اول دانلود نرم افزار از سایت یونیکا هست. این نسخه که در سایت گذاشته شده تست شده و بدون مشکل هست. اگر ورژن 3 رو نصب کنید و بعد پاکش کنید و بخواهید از نسخه 2 استفاده کنید این امکان رو ندارید. با خطا مواجه می شید و سیستم بهتون Error میده. بعدا درباره رفع اشکال این خطا صحبت می کنیم. باید یکسری کارهای خاصی انجام داد که بعدا درباره‌اش صحبت می کنیم.

نصب نرم افزار XPert

بسیار خب در مرحله بعد فایل دانلود شده رو از حالت فشرده خارج می کنیم. بعد نوبت به نصب نرم افزار میرسه که در این فیلم آموزشی بهش می پردازیم. در ویدئوی بعدی هم نحوه نصب دیتابیس های مختلف رو روی نرم افزار Xpert Version 3 آموزش می دیم که دیتابیس‌های مورد نظر ما PDF2 و COD هستند.

آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا
آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا

وقتی فایل دانلود شده رو از حالت فشرده یا Zip خارج کنیم تعدادی فایل دیده میشه. از بین اونها روی Setup دوبار کلیک می کنیم تا یک پنجره باز بشه و Install Highscore plus رو انتخاب می کنیم. چند لحظه صبر می کنیم تا ویزارد نصب  ظاهر بشه. روی Next کلیک می کنیم و Radio Button مربوط به Accept رو انتخاب می کنیم و در پنجره های بعدی هم روی Next کلیک می کنیم.

آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا
آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا

من اینجا روی دگمه‌ی Change میزنم تا مسیر نصب نرم افزار رو تغییر بدم. بعد روی Next کلیک می کنم.

آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا
آموزش نصب نرم افزار XPert | سایت یونیکا

بعد روی Install کلیک میکنم. چند لحظه صبر میکنیم تا نرم افزار نصب بشه. روی Finish کلیک می کنم و نرم افزار الان نصب شده.

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)

9 نظر برای آموزش نصب نرم افزار XPert ثبت شده

  1. سلام اکسپرت 3 رو نصب کردم اما به غیر از COD نتونستم PDF2 را برای اکسپرت 3 توی سایتتون پیدا کنم . میشه راهنمایی کنین؟

  2. سلام اکسپرت 3 رو نصب کردم اما به غیر از COD نتونستم PDF2 را برای اکسپرت 3 توی سایتتون پیدا کنم . از کجا باید پیداش کنم؟

  3. سلام من نسخه 3 رو نصب کردم و بعد حذف کردم نسخه 2 رو نصب کردم الان برنامه باز نمیشه، لطفا راهنمایی کنید خیلی به این نرم افزار نیاز دارم/

  4. آموزش حل مشکل نصب نسخه 2 پس از نصب نسخه 3 کجاست؟ لینکش رو میفرستید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست