دانلود رایگان مقاله

دانلود رایگان مقاله

چند وقتی هست که دسترسی دانشگاه ها به مراکز علمی جهت دانلود مقالات علمی قطع شده. در اینجا می خواهم یک سری سایت مفید بهتون معرفی کنم که می تونید برای دانلود رایگان مقاله ازشون استفاده کنید. بعضی از این سایت ها به هر تعدادی که نیاز به مقاله داشته باشید، اجازه دانلود مقاله رو بهتون میده و بعضی هاشون هم تعداد محدودی مقاله ی رایگان بهتون میدن …..

دانلود رایگان مقاله از ایلرنیکا

دانلود رایگان مقاله از ایلرنیکا
دانلود رایگان مقاله از ایلرنیکا

به گفته ی پدیدآورندگان سایت ایلرنیکا، این سایت، مکانی است برای ارائه‌ی خدمات ناب به پژوهشگران، و جامعه دانشگاهی ایران. شما در کتابخانه ایلرنیکا می توانید نیاز خود را به مقالات علمی پایگاه های معتبری همچون ScienceDirect ،Wiley ،Springer ،IEEE ،Emerald و… به صورت رایگان، به ساده ترین شکل ممکن و از هر کجا که هستید تامین نمایید.

برای دانلود رایگان مقاله های علمی از ایلرنیکا به سایت www.elearnica.ir مراجعه نمایید.

دانلود رایگان مقاله از پیپر دی ال

در سایت پیپر دی ال می تونید تعداد محدودی مقاله ی رایگان دانلود کنید: در صورت استفاده از اینترنت دانشگاه ها : 3 مقاله در هر 8 ساعت و در غیر این صورت : 2 مقاله در هر 30 ساعت و همچنین امکان خرید مقاله با قیمت بسیار ارزان فرای شما فراهم هست. قیمت هر مقاله 100 تومان:)

برای دانلود رایگان مقاله های علمی از پیپر دی ال، به سایت paper.paperdl.com مراجعه نمایید.

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)
برچسب‌ها

6 نظر برای دانلود رایگان مقاله ثبت شده

  1. این سایت کمک زیادی در دسترسی سریعتر و دراحتتر به مقاله ها را فراهم میکند

  2. این سایت هم خیلی خوبه
    مقاله و کتاب بصورت رایگان و نامحدود دانلود میکنه
    iranpaper.ir

  3. واقعا جالب است. من خودم خيلی متعجب شدم. محتوی عالی هست مقالاتی که نتونستم در iEEE,sciencedirect ,acm پیدا کنم در اينجا پيدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست