آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore | سایت یونیکا

آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore

آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore Plus | در این پست آموزشی از وب سایت یونیکا یک فیلم درباره‌ی آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore براتون آماده کردیم. افزودن دیتابیس PDF2 در این نسخه کاملا تغییر کرده و امکان اضافه کردن دیتابیس های COD هم به این نرم افزار اضافه شده. این فیلم آموزشی، بخشی از بسته آموزشی PeaXRay هست.

اگر از نسخه 3 نرم افزار Xpert استفاده نمی کنید و می خواهید دیتابیس رو روی نسخه قدیمی تر نصب کنید این فیلم آموزشی رو ببینید. توجه داشته باشید که قبل از نصب دیتابیش PDF2 باید نرم افزار X’Pert رو نصب کرده باشید (آموزش نصب)





مشخصات فیلم آموزشی
تولید کننده: وب سایت یونیکا
مدرس: محمدعلی زندی
حجم: 13 مگابایت
مدت زمان: 3 دقیقه
زبان: فارسی
سطح: کارشناسی
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1396

متن فیلم آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore Plus

نصب دیتابیس PDF2 (2011)

خب ما دو نوع دیتابیس داریم که یکی از اون ها PDF2 هست که توی نسخه‌ی 3 نرم افزار XPert به راحتی نمی تونیم کانورتش کنیم و ایجادش کنیم. بخاطر همین سایت یونیکا یک فایل نصبی در اختیارتون گذاشته که به راحتی با اجرا کردنش و کلیک کردن روی دگمه Install می تونید دیتابیس PDF2 رو نصب کنید ولی قبلش باید حتما نرم افزار XPert HighScore رو نصب کرده باشید. یک دیتابیس دیگه، دیتابیس COD هست. نسخه های قدیمی نرم افزر X’Pert فقط از نسخه های PDF2 و PDF4 پشتیبانی می کرد. در نسخه 3 علاوه بر دیتابیس های PDF میشه از دیتابیس های COD هم استفاده کرد. حالا در ویدئوهای آینده درباره انواع مختلف دیتابیس ها هم صحبت می کنیم.

نصب دیتابیس COD (2018)

اول دیتابیس COD رو دانلود کنید (از داخل سایت یونیکا هم می تونید این دیتابیس رو دانلود کنید) بعد، از حالت فشرده خارجش کنید و داخل هر مسیری که می خواهید قرارش بدید. چون حجمش بالاست می تونید در هر جایی از کامپیوترتون Unzip ش کنید. بعد وارد نرم افزار اکسپرت بشید. از منوی اصلی گزینه‌ی Customize رو کلیک کنید و از زیر منوهاش دنبال Manage Database بگردید. اگر پیداش نکردید روی دگمه دایره ای که دو فلش رو به سمت پایین داره کلیک کنید تا همه‌ی گزینه هاش نشون داده بشه. Manage Database رو انتخاب کنید تا پنجره مدیریت دیتابیس‌ها باز بشه. هر چندتا دیتابیسی که بخواهید می تونم اینجا اضافه کنید.

آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore | سایت یونیکا
آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore | سایت یونیکا

اضافه کردن دیتابیس COD هم کاری نداره روی دگمه Add کلیک کنید و مکان دیتابیس رو انتخاب کنید یعنی همون مکانی که فایل دانلود شده رو Unzip کردید. به همین راحتی میتونید دیتابیس ها رو به نرم افزار اضافه کنید و شروع به آنالیز با نرم افزار X’Pert HighScore کنید. چون پیش نیاز آنالیز یا فازیابی مون، افزودن این دیتابیس ها به نرم افزار هست.

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)

4 نظر برای آموزش نصب دیتابیس XPert HighScore ثبت شده

  1. سلام وقت بخیر ببخشید برای من اصلا گزینه منیج دیتابیس نداره میخواستم بپرسم بید چکارکنم ؟

  2. سلام با تشکر از توضیحات خوبتون
    من دیتابیس PDF و COD دانلود کردم و اکسترکت هم کردم و نرم افزار هم xpert ورژن ۳ است ولی زمانی که میخوام دیتابیسم را اضافه کنم ، پوشه‌ای که دیتابیس قرار داره خالیه
    این مشکل برای خود نتیجه آنالیزمم وجود داره درحالی که فرمت RD و RAW است…اگه راهنمایی کنید ممنون میشوم

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست